អតិថិជនជាទីគោរព,
សូមជម្រាបថា កាលពីថ្ងៃទី 27 និង 28 ខែមេសា ឆ្នាំ2023 មានការជូនដំណឹងតាមរយៈបណ្តាញទំនាក់ទំនងសង្គមបាគងពីបញ្ហាបណ្តាញរវាងប្រព័ន្ធបាគង និងធនាគារ ABA ។ អាស្រ័យហេតុនេះ អតិថិជនរបស់ ABA មិនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការលើ Merchant KHQR របស់ធនាគារស៊ិនហាន បានទេ ប៉ុន្តែធនាគារដទៃដែលជាសមាជិកប្រព័ន្ធអាចធ្វើប្រតិបត្តិការធម្មតា។
ធនាគារស៊ិនហានទទួលស្គាល់ថា ករណីអាចបណ្តាលឱ្យមានការរអាក់រអួលខ្លះៗដល់អតិថិជនដែលធ្វើការទូទាត់តាមរយៈ KHQR ប៉ុន្តែយើងត្រូវជូនដំណឹងដល់លោកអ្នកអំពីបញ្ហានេះ។ ប្រសិនបើអ្នកមានសំណួរ ឬចម្ងល់ផ្សេងៗ សូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំតាមរយៈ sbc@shinhan.com ឬទូរស័ព្ទទៅកាន់៖
023 955 001
098 222 595 (Telegram)
095 777 665
សូមអរគុណចំពោះការយោគយល់ និងការអត់ធ្មត់របស់លោកអ្នកសម្រាប់បញ្ហានេះ៕