ដំណើរការគ្រប់គ្រង់ពាក្យបណ្ដឹង
ប្រសិនបើអ្នកមិនពេញចិត្តជាមួយនឹងសេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំក្នុងអំឡុងពេលដែលអ្នកមកកាន់សាខាផ្ទាល់ លោកអ្នកអាចផ្តល់ពត៌មានមកកាន់យើងខ្ញុំតាមរយ:បណ្ដាញទំនាក់ទំនងរបស់យើងខ្ញុំដូចខាងក្រោម:
-
- ទូរស័ព្ទមកលេខ: ០២៣ ៩៥៥ ០០១ / ០៩៨ ២២២ ៥៥៥ / ០៩៥ ៧៧៧ ៦៦៥
- ផ្តល់មតិតាមរយ: គេហទំព័ររបស់យើង។
- ប្រឹក្សាជាមួយភ្នាក់ងារនៅលើបណ្តាញសង្គមហ្វេសប៊ុករបស់យើង។
- ចូលរួមជាមួយឆាណែលតេលេក្រាមរបស់យើង ដើម្បីស្វែងរកជំនួយ។
ប្រសិនបើអ្នកនៅតែមិនពេញចិត្ត សូមបន្តទៅកាន់ជំហានបន្ទាប់។
ដាក់ពាក្យបណ្ដឹងជាផ្លូវការ
ប្រសិនជាពាក្យបណ្តឹងរបស់លោកអ្នកនៅតែមិនទាន់មានដំណោះស្រាយ លោកអ្នកអាចដាក់ពាក្យបណ្ដឹងជាផ្លូវការមកកាន់ មជ្ឍមណ្ឌល់ទំនាក់ទំនងអតិថិជន។
សូមបំពេញបែបបទទទួលពាក្យបណ្តឹង និងចុចបញ្ជូន។ ភ្នាក់ងារគ្រប់គ្រងពាក្យបណ្ដឹងនឹងត្រួតពិនិត្យ
ដំណើរការរបស់ពាក្យបណ្តឹងមានជា៣ដំណាក់កាល:
ដំណាក់កាល ១ |
|
ក្នុងថ្ងៃថ្ចើការ |
ដំណាក់កាល ២ |
|
ក្នុងរយ:ពេល ២ ថ្ងៃធ្វើការ |
ដំណាក់កាល ៣ |
|
ក្នុងរយះពេល ៣០ថ្ងៃ ប្រកតិទិន |